Menu

GDPR – Protecția Datelor

GDPR (General Data Protection Regulation) adică Regulamentul General privind Protecția Datelor


Politica de confidențialitate ORIGINAL com prin raportare la noile reglementări privind protecția datelor
actualizare: 24 mai 2018

I. Informații generale
Confidențialitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal reprezintă una dintre preocupările principale ale noastre, ORIGINAL com S.R.L. („ORIGINAL”), cu sediul în mun. Targoviste, str. Avram Iancu bl.24. sc.B ap.28,  în calitate de operator de date.
Avem în vedere că, începand cu 25 mai 2018, va fi pus in aplicare Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) cunoscut ca si GDPR (General Data Protection Regulation). Asta inseamna ca orice Operator/entitate care prelucreaza date cu caracter personal trebuie sa aplice aceste noi cerinte si sa ofere intr-un mod transparent informatii cu privire la modul in care sunt prelucrate datele.
Prin acest document vă informăm cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, în contextul utilizării paginii de internet, www.original.ro

II. Categoriile de date cu caracter personal prelucrate

II.1. Dacă sunteți client al www.original.ro , ORIGINAL va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal, cum ar fi nume și prenume, telefon, adresa de e-mail, adresa de facturare, adresa de livrare, date referitoare la modul în care utilizați www.original.ro , de exemplu comportamentul/preferințele/obișnuințele dumneavoastră în cadrul site-ului nostru, precum și orice alte categorii de date pe care le furnizați în mod direct în contextul plasării unei comenzi prin www.original.ro  sau în orice alt mod care rezultă din utilizarea www.original.ro.
Dacă, pentru a accesa www.original.ro utilizați contul dumneavoastră de Facebook, ORIGINAL va prelucra următoarele date publice de profil afișate de aplicațiile respective: nume utilizator, adresa de e-mail.
În cazul în care renunțați în a finaliza comanda unui produs disponibil pe comanda, adresa de e-mail și celelalte date furnizate nu vor fi stocate de ORIGINAL, iar datele dumneavoastră vor fi șterse automat. 
II.2. Dacă sunteți vizitator al www.original.ro, ORIGINAL va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le furnizați în mod direct în contextul utilizării www.original.ro , cum ar fi datele pe care le furnizați în cadrul formularului pentru  întrebări sau reclamații, formularului de returnare produs sau alte formulare, în măsura în care le completați.
II.3. Dacă aplicați pentru un job în cadrul ORIGINAL în calitate de candidat, prin accesarea secțiunii  disponibilă pe site-ul nostru, ORIGINAL va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le furnizați în acest context, cum ar fi nume, prenume, adresa de e-mail, telefon, experiență precum și orice alte date incluse în documentele pe care alegeți să le încărcați în această secțiune.
II.4. Dacă sunteți persoană de contact a Partenerilor sau potențialilor Parteneri, ORIGINAL prelucrează datele dumneavoastră de contact, cum ar fi nume și prenume, adresă de e-mail și telefon pe care le furnizați în contextul inițierii sau desfășurării relației contractuale cu Partenerii sau potențialii Parteneri.

Continue reading

Vino în echipa noastră

Vino în echipa noastră

 {tab title=" ELECTRICIAN " alias="electrician" class="gktab" color_inactive_handles="false" outline_content="false"}

Candidatul ideal

- Absolvent școală profesională / liceu profil electric, automatizări;
- Atestat ANRE sau experiență în domeniu de minim 3 ani sau absolvirea unor cursuri de perfecționare în domeniu;
- Bune cunoștințe de electrotehnică și automatizări industriale (PLC-uri, convertizoare de frecvență, bucle de măsură și acționare, senzoristică, interpretare scheme electrice);
- Experiență în lucrări industriale, montaj, punere în funcțiune, testare;
- Experiență pe un post similar minim 3 ani;
- Abilități de comunicare, relaționare, lucru în echipă, serios, conștiincios, cu putere de munca și studiu, dornic de perfecționare;
- Abilități de organizare;
- Abilitatea de a lucra în condiții de stres, cu termene limită;
- Gândire analitică, inițiativă, atenție la detalii;
- Permis auto categoria B, cu experiență;
- Disponibilitate deplasare în țară.

Descriere post

- Mentenanță preventivă și corectivă în instalații electrice de joasă tensiune
- Asamblare de tablouri, panouri, cofrete și, în general, echipamente electrice de j.t. în conformitate cu documentația tehnică
- Montarea aparatajului, cablarea, etichetarea și verificarea funcționarii în conformitate cu schema electrică;
- Participarea la controlul tehnic și de calitate al echipamentelor executate după finalizarea execuției;
- Montarea și punerea în funcțiune a tablourilor, panourilor și echipamentelor electrice la beneficiar
- Identificarea și remedierea în cel mai scurt timp a defecțiunilor / erorilor funcționale electrice din instalațiile/utilajele/liniile de producție ale clientului;

Continue reading

Portofoliul nostru

Portofoliul nostru

Creat de-a lungul celor peste 20 de ani de experiență, portofoliul de proiecte, clienți și colaboratori ai firmei ORIGINAL include atât autorități și instituții publice cât și societăți private. 

Principalelor valori ale companiei noastre și anume integritatea, orientarea către client, respectul și încrederea pentru și în toți partenerii și clienții noștri, comunicarea permanentă și adaptabilitatea la schimbările din piață, le-am adaugat, proiect după proiect, corectitudinea și profesionalismul lucrărilor noastre și rezultatele aflate în deplină concordanță cu cerințele clienților, reușind astfel să avem un portofoliu de proiecte, clienți și colaboratori în permanentă consolidare prin parteneriatele pe termen lung, și creștere, prin noile proiecte realizate.

Recomandările primite de la clienți și colaboratori au demonstrat de-a lungul timpului că cea mai bună carte de vizită pentru noi este aceea de a avea servicii complete și prompte, care să fie cel puțin la nivelul promisiunilor făcute. Pentru noi este extrem de important beneficiul celor cu care colaborăm, iar rezultatele lucrărilor efectuate de noi, de fiecare dată abordate cu maximă responsabilitate și profesionalism, ne-au adus respectul și aprecierea și reprezintă cea mai bună recomandare.

Dorim să mulțumim pentru colaborare tuturor celor care au avut încredere în noi și să-i asigurăm atât pe ei cât și pe potențialii clienți și colaboratori, că societatea noastră, ORIGINAL, va continua să se dedice cu aceeași pasiune ca și până acum și va continua să creadă în profesionalism și în corectitudine în orice relație comercială pe care o are.

Obiectivele noastre

Obiectivele noastre

Consolidarea prezenţei pe piaţa locală şi extinderea companiei la nivel internaţional prin furnizarea de soluţii, produse şi servicii cu un raport calitate-preţ extrem de competitiv în piaţa europeană.

Prezentare generală

Prezentare generală

Compania ORIGINAL a pornit la drum în anul 1995 în Târgoviște. Și spunem că “a pornit” pentru că până atunci și timp de 20 de ani firma a “stat” în mintea și ideile fondatorilor, s-a transformat nu o dată ci de zeci de ori odată cu zbuciumările mediului economic și de afaceri al anilor 90, conturând-se cu tot mai multa claritate pe măsura ce experiența individuală se acumula.

Cu un „bagaj” care includea 20 de ani de experiență ca director al departamentului de mentenanță electrică și mecanică a Combinatului de Oțeluri Speciale Târgoviște (una din marile companii din industria siderurgică din România, cu peste 10.000 de angajați până în anii 2005, producător de oțeluri aliate și înalt aliate pentru industria civilă, de apărare și pentru construcții speciale cum ar fi Centrala nucleară de la Cernavodă), dar și cu multă multă determinare și entuziasm din partea unei echipe unite, firma ORIGINAL și-a început activitatea dorind să ofere soluții integrale, „la cheie”, de automatizare, pentru diferite ramuri industriale și mai ales, dorind să ajute, să pună la dispoziția clienților toată experiența dobândită într-un domeniu exigent și valorile fără de care nu credem este posibilă o dezvoltare sustenabilă sau o colaborare de succes pe termen lung: integritate, orientare către client, respect și încredere, comunicare permanentă, adaptabilitate la schimbările din piață.

Aplicând sistemul nostru de valori în toate proiectele, indiferent de mărimea lor, am învățat că, de cele mai multe ori, soluția cea mai scumpă nu este neapărat și cea mai bună și că nu este suficient să alegi ce iți este ție cel mai comod să faci sau să construiești. De aceea, comunicarea permanentă cu clientul pe care o realizăm și pe care o promovăm în toate acțiunile noastre, face posibilă personalizarea fiecărei aplicații sau soluții astfel încât rezultatul să fie cel scontat. În plus, experiența ne-a învățat că adaptabilitatea la exigențele pieței este vitală dacă îți dorești o afacere de succes și astfel am reușit să formăm o echipă multidisciplinară care, în mod autodidact la nivel de grup, își sporește valoarea cu fiecare proiect dezvoltat, aplicând experiența anterioară la specificul fiecărui client și colaborând cu acesta pas cu pas pentru atingerea obiectivelor stabilite de comun acord.

Astăzi, drumul început în 1995 a depășit cu brio borna celor 20 de ani din „bagajul” inițial și, proiect după proiect, ne-a permis să abordăm o tematică mai vastă și să ne consolidăm pe piața soluțiilor de automatizare industriale abordând obiective diverse precum stații de epurare și tratare a apelor industriale, linii de împachetare, mașini unelte, linii de asamblare sau de prelucrare, robotică industrială, etc.

În completarea ofertei sale, ORIGINAL pune la dispoziția clienților săi un magazin, un punct de vânzare atât fizic cât și online, în care distribuie echipamente și produse aparținând celor mai importante mărci în domeniul automatizărilor și care ne ajută să oferim promptitudinea în execuție și calitatea dorită a proiectelor realizate.

De ce ORIGINAL ?

De ce ORIGINAL ?

  • Pentru că dispune de personal cu un înalt grad de calificare. Atât la nivel individual cât și la nivel de echipă, personalul ORIGINAL a fost format într-unul dintre cele mai exigente domenii, cel al metalurgiei pentru industria civila și de apărare, cu funcționare permanentă (24/7) și cu nivele înalte de exigență

  • Pentru că are o vastă experiență în toate etapele proiectului, pornind de la proiectare, trecând prin implementare, punere în funcțiune și testare și ajungând până la asistența tehnică post garanție dar mai ales la mentenanța electrică a echipamentelor și sistemelor.

  • Pentru că are o strategie de colaborare orientată spre relații comerciale pe termen lung  ce implică o perfectă cunoaștere a instalațiilor, echipamentelor și utilajelor clientului și un răspuns prompt și eficient în fața oricarei probleme tehnice apărute. Dorim să creștem împreună cu clientul, dorim să ne dezvoltăm în primul rând prin oferirea de soluții optime, flexibile și adaptate fiecărei teme de proiect. Nu suntem partizanii unor afaceri de tip “lovește și fugi” (“hit and run”) ci ne dorim dezvoltarea de relații de parteneriat reciproc avantajoase pe termen lung.

  • Pentru că acordă o deosebită importanță mentenanței preventive și predictive a sistemelor. Strategia firmei ORIGINAL este aceea de a implementa toate cunoștințele în materie de mentenanță de care echipa sa dispune, în toate etapele proiectului: gândim proiectarea în termenii unei mentenanțe ușoare și care să consume cât mai puține resurse materiale, umane și de timp, realizăm implementarea proiectelor ținând cont de toate implicațiile intervențiilor ulterioare asupra sistemului și nu în ultimul rând, propunem activități de întreținere care să prelungească viața utilă a echipamentelor și a sistemelor sporind astfel randamentul investiției inițiale.

  • Pentru că folosim tehnologii de ultimă oră, adecvate și pe deplin adaptate sistemelor, instalațiilor și echipamentelor clientului

Continue reading

Valorile noastre

Valorile noastre

INTEGRITATE

Departe de a însemna doar un concept, pentru ORIGINAL integritatea a reprezentat axul central al activităţii sale încă din momentul înfiinţării. Acţiunile consecvente, axate pe valorile definite iniţial au fost verificate în multitudinea de proiecte dezvoltate şi au stat la baza relaţiilor pe care le avem în prezent.

ORIENTARE CĂTRE CLIENT

Ne asigurăm în permanenţă că cerinţele clientului sunt pe deplin înţelese şi satisfăcute de fiecare dată iar riscurile care pot influenţa conformitatea produselor sau a serviciilor livrate către client sunt determinate şi controlate constant şi există o permanentă preocupare în îmbunătăţirea rezultatelor.

RESPECT ŞI ÎNCREDERE

pentru şi în toţi partenerii şi clienţii noştri. Fiecare client, partener sau angajat este tratat exact aşa cum dorim noi să fim trataţi, asigurâdu-ne că nevoile fiecăruia sunt satisfăcute pe deplin. Corectitudinea, promptitudinea şi fiabilitatea la cele mai înalte standarde de etică profesională au însemnat pentru firma ORIGINAL, de-a lungul celor peste 20 de ani de activitate, o şansă de a oferi o eficienţă maximă în răspunsul către clienţi şi ne-au reconfimat ( dacă mai era nevoie ) faptul că respectul şi încrederea se câştigă extrem de greu şi se pot pierde infinit mai uşor.

COMUNICARE PERMANENTĂ

la toate nivelurile, în vederea găsirii soluţiilor ideale pentru fiecare aplicaţie. Suntem pe deplin conştienţi că o diminuare a riscurilor ce pot influenţa rezultatele proiectelor nu poate exista fără o strânsă şi deplină colaborare între furnizor şi client dar şi intern între membri fiecărei echipe implicate. Astfel, experienţa pe care o avem o putem prezenta clientului şi, cu consensul adecvat, aceasta se poate transforma în beneficii pe termen lung pentru ambele parţi.

ADAPTABILITATE LA PIAŢĂ

Nu oferim soluţii standard, ci lucrăm împreună cu clientul pentru a adapta soluţiile la nevoile stricte ale sale. Nu suntem des puşi în faţa realizării unui proiect de la zero, în care să nu existe nimic care să condiţioneze soluţia noastră. Cel mai des întâlnim proiecte ce presupun modificarea unor componente/parţi/sectoare existente din cadrul echipamentelor/instalaţiilor/liniilor iar acest lucru înseamnă în primul rând adaptare la ceea ce găseşti funcționând, la ceea ce este posibil la momentul respectiv din punct de vedere economic, la proiectele viitoare. Din acest punct de vedere, ORIGINAL este o companie deosebit de flexibilă iar soluţiile propuse de noi se integrează perfect în funcţionalitatea existentă, aducând îmbunătăţiri certe proceselor pentru care sunt aplicate şi modificând doar în sensul dorit performanţele şi capacităţile sistemelor.

Continue reading

Instalație de compensare a energiei reactive pentru optimizarea costurilor energetice

Instalatie_compensare_energie_reactiva

În cadrul acestui proiect, compania ORIGINAL a dezvoltat o soluție de compensare a energiei reactive pentru un client industrial, având ca scop reducerea costurilor suplimentare asociate consumului de energie reactivă. Clientul, după instalarea unui sistem fotovoltaic, a constatat creșterea semnificativă a energiei reactive facturate, cu un preț de până la trei ori mai mare. În România, energia reactivă nu este facturată dacă factorul de putere (cos φ) este peste 0.9; între 0.65 și 0.9 se aplică un tarif standard, iar sub 0.65, prețul este de trei ori mai mare.



Activități desfășurate în cadrul proiectului:

Analiza consumului și regimurilor de funcționare: Proiectul a început cu o evaluare detaliată a consumului din stația de distribuție de joasă tensiune a clientului, incluzând impactul pornirii și opririi utilajelor industriale și efectele injecției de energie activă provenită de la panourile fotovoltaice asupra consumului de energie reactivă. În baza acestor măsurători, s-a determinat capacitatea bateriei de condensatori, precum și pragurile de tensiune la care condensatorii și alte echipamente din sistem trebuie să reziste, asigurând astfel o compensare eficientă.

Execuție și instalare: După determinarea specificațiilor tehnice, bateria de condensatori a fost instalată și pusă în funcțiune. În această etapă, s-au întâmpinat și soluționat provocări legate de conectarea într-un sistem de distribuție vechi și aglomerat, care nu permitea inițial racordarea sigură a noilor echipamente.

Tehnologia utilizată: Soluția implementată constă într-o baterie de condensatori tradițională, echipată cu un sistem bus-bar pentru alimentarea contactorilor care cuplează și decuplează treptele de condensatori. Echipamentele din tablou, inclusiv regulatorul de factor de putere, au fost furnizate de Schrack, iar condensatorii au fost selectați de la marca ETI. Protecțiile de tip MPR au fost instalate direct pe bus-bar, pentru a asigura siguranța și fiabilitatea sistemului.

Monitorizare și integrare viitoare: În prezent, bateria de condensatori nu este integrată cu un sistem de monitorizare în timp real. Cu toate acestea, se planifică adăugarea unei soluții de monitorizare ce va permite vizualizarea și analizarea parametrilor cheie ai rețelei: putere activă, putere reactivă, tensiune, curent și factor de putere.

Parametri urmăriți: Bateria este configurată să monitorizeze și să ajusteze factorul de putere (cos φ) al rețelei, având ca obiectiv menținerea valorii acestuia peste pragul de 0.9, astfel încât clientul să evite costurile suplimentare legate de energia reactivă.

Beneficii și impact: Optimizarea factorului de putere peste 0.9 elimină complet plata energiei reactive. În contextul în care clientul se confrunta anterior cu un factor de putere sub 0.65, plătind astfel de trei ori mai mult pentru energia reactivă, economiile financiare realizate prin implementarea acestui sistem sunt semnificative.

Monitorizare parametri consum energie electrică

Monitorizare parametri consum energie electrică

Aplicație pentru monitorizarea parametrilor de consum de energie electrică în stațiile de transformatoare și pe liniile de producție.

În cadrul acestui proiect firma ORIGINAL a dezvoltat o soluție hardware și software ce a răspuns cerințelor beneficiarului de a dispune de o unealtă pentru monitorizarea consumului energetic.

Au fost realizate următoarele activități:

  • proiectare
  • dezvoltare
  • instalare
  • punere în funcțiune
  • testare
  • mentenanța sistemului

Bazată pe software-ul open source Grafana, aplicația permite monitorizarea consumurilor din stațiile de transformare și de la liniile de proces: pentru stocarea datelor și pentru aplicațiile sistemului a fost instalat un server și a fost implementată o rețea de comunicații bazată pe un protocol Modbus.

Datele oferite de aplicație sunt cele specificate de client: puterea activă totală, puterea aparentă totală și tensiunea, sistemul implementat putând oferi și alte informații (curent, factor de putere, etc) și sunt prezentate pe ecran sub forma grafică.

Automatizare și control linii tehnologice

Automatizare și control linii tehnologice

Sub denumirea de “Automatizare și control linii tehnologice”, firma ORIGINAL a realizat o serie de proiecte care au presupus automatizarea, comanda și controlul unui important număr din liniile și procesele tehnologice ale beneficiarului.

În cadrul acestor proiecte, după culegerea tuturor informațiilor necesare și după strângerea tuturor specificațiilor beneficiarului, au fost realizate activități de:

  • proiectare
  • fabricare de tablouri electrice de distribuție, comandă și control, pupitre, etc în atelierul propriu
  • transport și instalare la locația finală
  • punere în funcțiune
  • testare a utilajelor și liniilor tehnologice.

Varietatea temelor abordate a dus la acumularea unei experiențe importante și ne-a permis ca ulterior să oferim beneficiarului în cadrul mentenanței sistemelor sale, o constantă a activității noastre și anume profesionismul și angajamentul total în toate acțiunile noastre.

A fost realizată întreaga distribuție electrică (de la ieșirea transformatoarelor de medie tensiune și până la senzorii din teren) și automatizări pentru:

  • linii de cromare
  • linii de călire de înalta frecventă
  • linii pentru șlefuire
  • linii de neutralizare
  • mașini de îndreptat
  • linii pentru cojire De asemenea s-a realizat comanda și controlul pentru elementele de câmp ale fiecărei linii tehnologice, și anume: senzori, limitatori, motoare, electrovalve, etc.

Monitorizarea și controlul proceselor s-a realizat cu sisteme tip SCADA, care permit atât supervizarea proceselor și controlul acestora cât și obținerea de statistici referitoare la producție și a alarmelor generate în sisteme.

Presă de prindere inele racord

Presă de prindere inele racord

Proiectul a constat în realizarea unui utilaj pentru asamblarea componentelor - presă de prindere inele racord și a presupus realizarea următoarelor activități:

  • proiectare
  • montare
  • testare in atelierul propriu
  • ambalare
  • etichetare
  • furnizare la destinația din Franța a presei complete, incluzând atât componentele mecanice, pneumatice cât și cele electrice și de automatizare.

Mașina este utilizată în operațiunile de presare și evacuare automată a unor inele de racord pentru piesele din material plastic. Presa de prindere a inelelor de racord este prevăzută cu cilindri pneumatici pentru operațiile de presare, evacuare automată și acționare de tip servo-axă pentru deplasarea unghiulară.

Sistemul de siguranță în funcționare a fost realizat prin integrarea unui sistem de bariere optice de protecție care blochează funcționarea presei în momentul în care este detectată o prezență în câmpul lor de acțiune. Presa de prindere a inelelor de racord a fost realizată pe o structură metalică realizată din țevi rectangulare, îmbinate prin sudare și șuruburi. Discul pentru fixarea matrițelor a fost confecționat din poliamidă și a fost obținut prin frezare în coordonate.

Din punct de vedere electric, presa este controlată printr-un automat de proces (PLC-ul) iar calibrarea, controlul parametrilor și monitorizarea funcționării se realizează prin intermediul unui afișaj electronic de proces (HMI).

Procesul de producție și control al producției a presupus trecerea prin toate etapele unui proiect de acest tip, dintre care amintim:

  • Achiziție echipamente, materiale și pregătirea lor pentru montaj/asamblare/prelucrare
  • Realizarea structurii metalice a presei și a celorlalte elemente componente
  • Montarea aparatajului electric
  • Asamblarea pieselor mecanice, accesoriilor, a componentelor electrice, pneumatice și a celorlalte subansambluri
  • Testarea subansamblurilor
  • Verificări finale în atelierul propriu
  • Ambalarea produsului pentru expediere, înseriere, etichetare și realizarea documentațiilor finale.

Sistem de monitorizare și control pentru linia de neutralizare ape industriale

Sistem de monitorizare și control pentru linia de neutralizare ape industriale

Proiectul a constat în realizarea unui sistem de monitorizare și control al procesului pentru linia de neutralizare și a presupus următoarele activități:

  • proiectare
  • montare
  • furnizare
  • instalare
  • punere în funcțiune
  • testare

Tabloul electric de comandă și control a permis beneficiarului să realizeze monitorizarea și controlul permanent al întregului proces: pornire/oprire pompe, închidere/deschidere electrovane, citire senzori pH, conductivitate, nivel, etc, control și monitorizare a procesului în funcție de citirile senzorilor, transfer între bazine, sisteme de evacuare a bazinelor, sisteme de filtrare, etc.

Sistem de monitorizare și control al procesului de călire și revenire termică pentru unelte pentru prelucrări prin așchiere (burghie, alezoare, freze HSS & HSSCo).

Sistem de monitorizare și control al procesului de călire și revenire  termică pentru unelte pentru prelucrări prin așchiere (burghie, alezoare, freze  HSS & HSSCo).

Proiectul a constat în realizarea unui sistem de monitorizare și control al procesului de călire și revenire termică și a presupus realizarea următoarelor activități:

  • proiectare
  • montarea
  • furnizare
  • instalare
  • punere în funcțiune
  • testare

Tabloul electric de comandă și control realizat în cadrul proiectului a permis beneficiarului să realieze pornirea, oprirea și monitorizarea permanentă a procesului în funcție de temperatura din băi.

Automatizarea procesului a presupus instalarea tabloului electric de monitorizare și control dotat cu automat programabil și, de comun acord cu beneficiarul, a fost agreată o soluție flexibilă, fiabilă și care s-a adaptat perfect la cerințele aplicației.

Variabilele sistemului, alarmele și graficele sunt urmărite pe un monitor aflat în cabina operatorului.

Mentenanță tehnică de specialitate, preventivă și corectivă pentru instalațiile, sistemele, echipamentele deținute de client.

Mentenanță tehnică de specialitate, preventivă și corectivă pentru instalațiile, sistemele,  echipamentele deținute de client.

Mentenanța reprezintă totalitatea activităților desfășurate în cadrul unei organizații pentru asigurarea funcționării sistemelor, instalațiilor și echipamentelor, în parametri nominali și de-a lungul întregii vieți utile oferite de producătorul acestora. Timp de decenii, companiile industriale și-au concentrat în mare parte atenția asupra producției, ignorând, în general, funcția de mentenanță.

Cu toate acestea, în ultimul timp s-a observat o schimbare de atitudine în modul în care managerii generali ai organizațiilor iau considerare funcția de mentenanță datorită impactului direct pe care aceasta îl are asupra costurilor de exploatare. De obicei, costurile generale de funcționare înregistrează fluctuații de la an la an, dar există un potențial sporit pentru realizarea unor economii semnificative cu ajutorul mentenanței iar această realitate merită toată atenția conducerii oricărei organizații.

Firma ORIGINAL poate concepe și vă poate propune cel mai potrivit plan de mentenanță pentru instalațiile și sistemele dumneavoastră. Cu activități predictive, preventive și corective care să îmbine perfect specificațiile producătorilor menționate în documentația tehnică a fiecărui echipament, cu know-how-ul nostru dar și cu specificațiile generale și specifice ale clientului, planul de mentenanță conceput pentru fiecare client în parte va aduce beneficii considerabile și va permite instalațiilor, sistemelor și echipamentelor să funcționeze în parametri proiectați, fără întreruperi ale producției, iar managementul general al companiei va dispune de o unealtă fiabilă și eficientă care îl va ajuta în cuantificarea exacta a costurilor, în planificarea opririlor controlate ale instalațiilor și în strategia de investiții a companiei.

Asistență tehnică de specialitate

Asistență tehnică de specialitate

Asistența tehnică de specialitate reprezintă pentru ORIGINAL o activitate primordială și are rolul de a furniza clienților noștri informații strategice și calitative care să conducă la o rezolvare eficientă a problemelor apărute în activitatea zilnică a acestora.

Conform unuia dintre principiile asumate la începutul activității noastre, orientarea către client, nu facem nici o diferență între un proiect complex sau o simplă întrebare, răspunzând prompt cu toate datele necesare în așa fel încât să putem câștiga încrederea clienților nu numai prin ceea ce facem ci mai ales prin felul prin care considerăm că trebuie făcute lucrurile.

Dorința noastră de a va sprijini în luarea celor mai eficiente și obiective decizii în ceea ce privește instalațiile electrice și de automatizări din cadrul companiei dumneavoastră se concretizează în activități de asistență tehnică de specialitate atât pe întreaga durată a proiectului cât și după terminarea acestuia tocmai pentru a fii aproape clientului nostru și pentru a oferi acestuia soluțiile cele mai bune în fiecare moment.

Astfel, la solicitarea beneficiarului, specialiștii ORIGINAL pot asigura sprijin tehnic competent de specialitate pentru:

  • Reparații
  • Dezvoltări
  • Asamblări
  • Configurări
  • Parametrizări
  • Instalări
  • Testări
  • Întrețineri
  • Instruiri de personal
  • Perfecționări
  • Orice tip de transmitere de informații tehnice de specialitate

Asistența tehnică propusă de către firma noastră poate fi realizată atât fizic prin prezența experților noștri la sediul clientului cât și virtual, prin telefon sau internet (Skype, TeamViewer, etc) încercând astfel să transmitem clientului siguranța că nu este singur în fața problemelor sale tehnice și că în orice moment, pe de-o parte, venim în întâmpinarea posibilelor defecțiuni și, pe de alta, încercăm să rezolvăm cu promptitudine și, mai ales, eficiență orice problemă apărută în cadrul instalațiilor, sistemelor sau echipamentelor clientului.

Punere în funcțiune și testare

Punere în funcțiune și testare

Procesul de punere în funcțiune presupune aplicarea unui set de proceduri de verificare, pentru a inspecta și testa fiecare componentă operațională a proiectului, de la elementele individuale (de exemplu, instrumentele și echipamentele), până la interconectările complexe între diferite module sau subsisteme ale unui utilaj sau instalații și între diferite utilaje și instalații.

Un obiectiv principal al punerii în funcțiune și testării este de a pregăti predarea sistemului în condiții optime, garantând funcționarea în parametri solicitați și cu fiabilitatea și siguranța cerute de client.

Punerea în funcțiune și testarea planificată atent și eficient reprezintă o activitate esențială în cadrul unui proiect electric și de automatizări, tocmai pentru confirmarea îndeplinirii cerințelor tehnice, de operabilitate și calitate ale soluției.

Punerea în funcțiune și testarea finală a sistemelor este un factor determinant pentru modul de funcționare în timp instalațiilor și proceselor. De aceea, firma ORIGINAL acordă o importanță deosebită acestor activități, asigurându-se că sunt îndeplinite de specialiști cu experiență, care înțeleg importanța și implicațiile muncii lor.

În cursul procesului de instalare și punere în funcțiune se desfășoară următoarele acțiuni:

  • Reglaje la componentele instalațiilor, echipamente, utilaje, etc
  • Programări, parametrizări, configurări
  • Punerea în funcțiune a echipamentelor
  • Testare, măsurători și corecții (daca sunt necesare)
  • Predarea către beneficiar a sistemelor funcționale
  • Adaptarea documentației inițiale la situația concretă, rezultată în urma testelor finale, din teren
  • Instruirea tehnică de specialitate a personalului clientului în vederea folosirii noilor instalații, sisteme, echipamente, în condiții de siguranță maximă și conform parametrilor proiectați.

Implementarea soluțiilor stabilite de comun acord cu clientul

Implementarea soluțiilor stabilite de comun acord cu clientul

Pentru etapele de implementare a proiectelor, ORIGINAL pornește de la permisa fundamentală că evoluția unui proiect trebuie gestionată în mod corect și constant. Implementarea constă în realizarea și finalizarea eficientă și în cele mai bune condiții a activităților conform planului inițial, utilizând resursele planificate, generând rezultatele așteptate, în vederea îndeplinirii obiectivelor proiectului. În această fază sunt efectuate activități permanente de monitorizare în vederea înregistrării progreselor realizate în îndeplinirea activităților, se verifică dacă acestea au fost desfășurate conform planului inițial și se actualizează operațiunile în funcție de schimbările apărute la nivelul condițiilor externe.

Chiar dacă privim implementarea doar din punctul de vedere al timpului alocat, suntem pe deplin conștienți că un proiect de implementare a unui sistem de automatizare, indiferent de complexitatea sa, nu poate fi considerat un succes dacă, din cauza livrării cu întârziere a echipamentelor, clientul a fost nevoit să întârzie demararea producției și, în consecință, a pierdut cotă de piață și și-a diminuat încasările. Una din regulile generale pe deplin asumate de ORIGINAL, este că orice prelungire a implementării unui proiect peste data convenită inițial nu poate decât să conducă la cheltuieli suplimentare sau pierderi, pur și simplu din cauza costurilor indirecte sau care depind de timp, cum ar fi costul resurselor financiare, umane sau materiale blocate în derularea proiectului.

Prin urmare, în implementarea soluțiilor stabilite de comun acord cu clientul, ORIGINAL realizează acțiuni de planificare, execuție, monitorizare activități în baza graficului Gantt, buget, instrumente de monitorizare și control - inclusiv stabilirea clară a termenelor de desfășurare activități, gestionare tehnico-financiara proiect, mobilizarea resurselor pentru fiecare sarcină și obiectiv; comunicarea continuă între membrii echipei, respectiv între membrii echipei și ceilalți parteneri de proiect; identificarea și rezolvarea problemelor; furnizarea de informații (și solicitarea unor eventuale soluții) cu privire la dezvoltarea proiectului; monitorizarea permanentă cu privire la modul de dezvoltare a proiectului; identificarea riscurilor și a modalităților de depășire a acestora.

Pe lângă activitățile de management de proiect, în cadrul etapei de implementare vor fi realizate, printre altele, următoarele activități:

  • Achiziția echipamentelor necesare în cadrul proiectului (din stocul propriu de materiale al magazinului nostru sau de la colaboratorii externi)
  • Echiparea tablourilor electrice de distribuție și comandă, a cofretelor și a pupitrelor de comandă și control, în atelierul propriu
  • Verificări inițiale în atelierul propriu a echipamentelor montate
  • Transport și montaj al echipamentelor la locația finala
  • Implementarea echipamentelor electrice și a instrumentației de câmp
  • Realizarea traseelor de cabluri și cablarea diferiților consumatori electrici (iluminat, utilaje, etc.)
  • Instalarea sistemelor de protecție la descărcări atmosferice – paratrăsnet
  • Cablarea și interconectarea mașinilor, utilajelor, tablourilor electrice, etc
  • Implementarea sistemului de comunicații

Dezvoltarea aplicațiilor software propuse în cadrul soluțiilor noastre

Dezvoltarea aplicațiilor software propuse în cadrul soluțiilor noastre

Într-un mediu aflat într-o continuă dezvoltare și de o complexitate din ce în ce mai mare în care apariția de noi tehnologii și noi standarde nu mai reprezintă o noutate, dezvoltarea de aplicații software este imperios necesară. Cu toate acestea, este greu de atins mereu compatibilitatea între cerințele particulare ale fiecărei companii din piață și soluțiile software existente deja. Din acest motiv se impune dezvoltarea de soluții software particularizate, corespunzătoare fiecărei firme în parte, conform necesităților sale specifice.

În proiectarea și realizarea soluțiilor personalizate, ORIGINAL ia în calcul particularitățile fiecărei organizații, dar nu uită niciodată de standardele de calitate. Astfel, dezvoltarea software poate însemna de la personalizarea foarte puternică a aplicațiilor și până la dezvoltarea de aplicații specifice, complet noi și care să răspundă nevoilor clienților.

Personalul firmei ORIGINAL, are experiența necesară și poate realiza programe de control al aplicațiilor pentru:

  • Relee inteligente
  • Sisteme PLC (Programmable Logic Controller) complexe
  • Rețele de comunicații industriale
  • Panouri operator – HMI (Human Machine Interface)
  • Sisteme de monitorizare, control și achiziții de date SCADA (Supervisory Control And Data Acquisition) complexe
  • Rețele de comunicații la distanță

Proiectarea electrică a sistemelor și soluțiilor de automatizare

Proiectarea electrică a sistemelor și soluțiilor de automatizare

În prezent reglarea automată a sistemelor implică o abordare integrală a problematicii tehnologice. Termenul de “Mecatronică” atrage din ce în ce mai mult atenția și este tot mai des folosit într-o gamă tot mai largă de sisteme și aplicații inginerești și se referă la îmbinarea dintre ingineria de precizie, controlul electronic și gândirea integratoare în procesul de proiectare al sistemelor și proceselor de fabricație. 

Conceptul de bază în această definiție este ideea de abordare a sistemului ca întreg. Acest lucru implică proiectarea și optimizarea sistemului ca un întreg și nu ca o secvență incrementală de pași. În cadrul proiectării sistemelor mecatronice este esențială munca în echipă. Specialiști companiei ORIGINAL din domeniul mecanic, electric, control și IT cooperează în cadrul unei echipe în toate fazele de proiectare, pentru a converge la o soluție integrată.

Diversitatea funcțiilor și proceselor din cadrul instalațiilor și sistemelor electrice industriale generează necesitatea de a dispune de componente software și hardware care să poată gestiona într-o maniera cât mai eficientă activitățile desfășurate în cadrul acestora. Și din această perspectivă devine imperios necesară realizarea unei integrări a diverselor componente în vederea asigurării unui mediu de lucru unitar, cu un flux corespunzător al informațiilor între diferitele părți, dar și pentru a permite un nivel scăzut al costurilor de operare și mentenanță.

Proiectarea sistemelor integrate presupune în primul rând o analiză a specificațiilor fiecărei instalații/utilaj/echipament pentru a înțelege cât mai bine procesele asupra cărora se va interveni, dar și o determinare clară a cerințelor generale și specifice ale clientului pentru a cunoaște cu exactitate ce se dorește a fi realizat în cadrul proiectului.

Odată realizată această etapă inițială, proiectarea propriu-zisa a sistemului integrat se va realiza în două faze și anume, proiectarea de ansamblu și cea de detaliu.

Vor fi stabilite printre altele: arhitectura de ansamblu a întregii soluții, modul de descompunere a cerințelor clientului pe componente și sub-sisteme, intrările și ieșirile sistemului, legăturile dintre diferitele module, va fi realizat modelul fizic, vor fi definite echipamentele componente, etc.

Un alt element principal în cadrul proiectării sistemelor integrate este infrastructura de comunicații care trebuie aleasă și dimensionată corespunzător în vederea asigurării necesarului de trafic, a tuturor funcționalităților pentru numărul prevăzut de utilizatori/operatori și în vederea aplicării politicilor de securitate pentru a păstra caracterul confidențial al informațiilor schimbate în cadrul sistemului.

Abordarea noastră

Abordarea noastră

Compania ORIGINAL oferă soluții integrate de automatizare, la cheie, inovatoare și de înaltă calitate, bazate pe cele mai actuale tehnologii, cu obiectivul de a îmbunătăți procesele de producție atât din punct de vedere economic (creșterea duratei de viață utilă a instalațiilor și sistemelor, creșterea randamentului muncii prin automatizarea proceselor, diminuarea pierderilor sau consumului de energie electrică, etc) dar și din punct de vedere al impactului asupra resursei umane (prin îmbunătățirea condițiilor de lucru ale operatorilor, reducerea efectelor negative asupra mediului ambient, simplificarea proceselor de supervizare, operare și control ale instalațiilor, etc).

Activitățile noastre acoperă toate fazele proiectului:

  • Proiectarea electrică a sistemelor și soluțiilor de automatizare
  • Dezvoltarea aplicațiilor software propuse în cadrul soluțiilor noastre
  • Implementarea soluțiilor stabilite de comun acord cu clientul
  • Punere în funcțiune și testare
  • Asistență tehnică de specialitate
  • Mentenanță tehnică de specialitate, preventivă și corectivă pentru instalațiile, sistemele, echipamentele deținute de client

Ne găsiți aici

Calea Bucureşti, Bl.N3C, parter

Târgovişte, DB 130135

Romania

(+40) 755 743 188

contact@original.ro


We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.